حقوق القاهرة - جامعة القاهره للتعليم المفتوح
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات جامعة القاهرة للتعليم المفتوح - كلية الحقوق | كلية الاعلام | كلية التجارة | كلية الزراعة | كلية دار العلوم | كلية الاداب
ترقبوا المفاجأة قريبا جدا

الرئيسية1أحدث الصورالتسجيلالتسجيلدخول

انا عايزة اقدم فى كلية حقوق القاهرة بس انا ساكنة فى المنصورة

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
اشتاق للجنة

اشتاق للجنة

انا عايزة اقدم فى كلية حقوق القاهرة بس انا ساكنة فى المنصورة Empty
مُساهمةموضوع: انا عايزة اقدم فى كلية حقوق القاهرة بس انا ساكنة فى المنصورة   انا عايزة اقدم فى كلية حقوق القاهرة بس انا ساكنة فى المنصورة I_icon_minitimeالخميس ديسمبر 22, 2011 9:21 pm

السلام عليكم انا عضوة جديدة ولية استفسار صغير انا من المنصورة وعايزة اقدم كلية حقوق تعليم مفتوح هل ينفع اقدم فى المنصورة تبع كلية القاهرة يعنى اسجل فى كلية المنصورة بس اكون تبع حقوق القاهرة وامتحن فى المنصورة ال عندة خلفية عن الموضوع دة يقولى وكمان انا راح علية التقديم فى الترم الاولانى هوة ينفع اقدم من اول الترم التانى للسنة الدراسية طب باقى مواد الترم الاولانى ال راح علية هعمل فيها اية للعلم انا لسة مقدمتش وعاوز اقدم ونفسى ابقى تبع كلية القاهرة بس ابقى فى المنصورة وامتحن فيها هوة بيتهيئلى فى تعاقد بين كلية المنصورة وكلية القاهرة تعليم مفتوح لو انتم مكانى تعملم اية وايهما افضل وياترى بينفع اقدم من اول الترم التانى للسنة دى وباقى مواد الترم الاولانى بيحصل ليها اية افيدونى بالله عليكم ضرورى
انت عمرى

انت عمرى

مُساهمةموضوع: رد: انا عايزة اقدم فى كلية حقوق القاهرة بس انا ساكنة فى المنصورة   انا عايزة اقدم فى كلية حقوق القاهرة بس انا ساكنة فى المنصورة I_icon_minitimeالجمعة فبراير 24, 2012 10:58 pm

بدايه الترم بدء وانا من المحله ومقدمه فى القاهره الحقى روحى قدمى فى المنصوره ومحضراتك فى القاهره وامتحانك فى المنصوره مفيش مشكله
أحمد عباس علي عباس

مشرف خاص

مشرف خاص
أحمد عباس علي عباس

مُساهمةموضوع: رد: انا عايزة اقدم فى كلية حقوق القاهرة بس انا ساكنة فى المنصورة   انا عايزة اقدم فى كلية حقوق القاهرة بس انا ساكنة فى المنصورة I_icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 13, 2012 11:25 am

بسم الله الرحمن الرحيم
يمكن للجميه التقديم في جامعة القاهرة مركز التعليم المفتوح وهناك فروع علي مستوي الجمهورية مع امكانية التقديم عن طريق الانترنت
عبر موقع الجامعة ويفضل انك تروحي الفرع اللي موجود في المنصورة فرع جامعة القاهرة لو قدمتي في الترم التاني عادي بتدرسي مواد الترم الاول عادي وهتمتحني مواد الترم الاول
مكان الامتحان تقدري تسالي عليها في المكتب اللي هتقدمي فيه
ادمن أحمد عباس

انا عايزة اقدم فى كلية حقوق القاهرة بس انا ساكنة فى المنصورة
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» كتب ومحاضرات وامتحانات المستوى الثانى فقط بمنتدى حقوق القاهرة
» كتب ومحاضرات وامتحانات مادة الاقتصاد فقط بمنتدى حقوق القاهرة
» كتب كلية التجارة Pdf
» حقوق القاهره
» حقوق ياحقوقى