حقوق القاهرة - جامعة القاهره للتعليم المفتوح
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات جامعة القاهرة للتعليم المفتوح - كلية الحقوق | كلية الاعلام | كلية التجارة | كلية الزراعة | كلية دار العلوم | كلية الاداب
ترقبوا المفاجأة قريبا جدا

الرئيسية1أحدث الصورالتسجيلالتسجيلدخول

اهلا بيا اهلا خش منك ليه

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
shaHe

shaHe

اهلا بيا اهلا خش منك ليه Empty
مُساهمةموضوع: اهلا بيا اهلا خش منك ليه   اهلا بيا اهلا خش منك ليه I_icon_minitimeالجمعة سبتمبر 14, 2012 9:34 pm

السلام عليكم ازيكم يا احلى اعضاء مرشوش عليهم عسل منورين بوجودى والله Very Happy ههههههههههههههه انا عضوه جديده واهلا بيا معلش بقى اصلى مضايقه حبيتن استحمول رخمتى المهم ياجماعه المنتدى اسمه كليه حقوق القاهره التعليم المفتوح انا لسا داخله اولى ان شاء الله ربنا يوفقنا جميعا ياترى بقى هنستفاد هنا ولا ايه وبتنزلوا المحاضرات وكدا وبنعرف نتسفيد ولا ايه النظام انا عايزه انجح Very Happy من يوم ماقدمت وانا جالى اكتئاب امال لما اشوف المواد Crying or Very sad ربنا يستر انا مشتركه فى منتدى تانى بتاع المركز برضو شبه دا بالظبط ولما شوفت دا قولت اددخل شكل المنتدى نشيط اوعوا تخيبوا ظنى فيكوا Very Happy
elsaidy

المدير العام

المدير العام
elsaidy

اهلا بيا اهلا خش منك ليه Empty
مُساهمةموضوع: رد: اهلا بيا اهلا خش منك ليه   اهلا بيا اهلا خش منك ليه I_icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 18, 2012 8:13 pm

اهلا بيكى ونورتى المنتدى
برجاء متابعة المنتدى والصفحة الخاصة به على الفيس بوك وهى
من خلال هذا الرابط

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
https://cairo-law.rigala.net

اهلا بيا اهلا خش منك ليه
صفحة 1 من اصل 1